Heippa kaikki! 

Minä oon aina tykännyt lukea toisten kijoituksia, koski ne ihmis-suhteita tai ruoanlaittoa, mitä vain. Olen kuitenkin myös tykännyt kirjoittaa itse pienestä pitäen. Kirjoittelin satuja, päiväkirjaa, kaikkea. Nyt sitten kun olen ollut 2,5 kk sairaslomalla ja aika ei kulu millään, päätin tarttua härkää sarvista ja repästä :D Nykyisin on ollut muka aina niin kiire että kirjoittaminen on jäänyt. Vähän tässä menee aikaa muistellessa ja opetellessa mutta kohta tämä jo rullaa! 

Elikkäs olen 24- vuotias neitonen pohjois-pohjanmaalta, asun avoliitossa maailman ihanimman miehen kanssa, sekä meillä on kolme kissaa. Blogini tulee sisältämään varmasti aika paljon menneisyyden muistelua johon liittyy kaikenlaista, enempi ikävää kuin iloa. Mutta myös tämän päivän onnea, ruokaa rakastan tehdä ja leipoa niin sekin on paljon esillä täällä. Ja ihan kaikkea turhaakin höpinää tulee riittämään. mutta tässä nyt tällaisia alkusanoja, huomenna kerron teille sairaslomastani mikä sen aiheutti ja mitä siitä seurasi.

Huomiseen siis, XOX- Henna