Blogi hiljenee nyt loppuviikoksi. 

Lähden vanhempien tykö, pohjoiseen ja koneelle ei siellä kerkeä :D. Näillä näkymin viimestään maanantaina tulen takaisin, kerron sitten kuulumiset kuvien(?) kera. Sinne on luvattu yli 30 asteen pakkaset, huh!

Ylihuomenna saan kepit nakata nurkkaan ( vaikka ne nytkin tahtoo jo unohtua), ja tää tyttö lähtee hiihtoretkelle! Siinä ei pitäisi polvelle tulla kovaa rasitusta jos ei mitään mäkeä lähde laskemaan :D Viikonloppuna on tiedossa myös juhlat, eli ei pelkoakaan että läskit pääsis pienentymään.. Saa nähdä kuin kuolaan kaikkea sokerilällyä. 

Olen yrittänyt miettiä tätä blogin tarkoitusta, mikä olisi se pääaihe täällä. Kuten jo varmasti olette huomanneet, aiheet pomppii täysin ruoasta tunne-elämään jne.. Äh. Toisaalta sellainen passaa minulle, koska jos tämä olisi pelkkä ruoka-blogi, into hiipuisi.. Ehkä jatkan samaan tyyliin, mitä olette mieltä? 

Mutta asiaan. Minulla on alkanut muutaman päivän sisällä tulla aivan ihmeellisiä tunteita. Aamuisin kun herään, päivä alkaa "morkkiksella", ei juopottelumorkkiksella koska en ole juonut vaan ruokamorkkiksella! Minulla oli ylä-asteella alkava anoreksia, tuntuu että tavallaan nyt olisi joku henkinen semmoinen, kropassa kyllä riittää läskiä. Toissapäivä tein itse hampurilaisia, missä ei ollut muuta epäterveellistä kuin cheddar-juusto sekä kurkkumajoneesi. Ja aamulla oli aivan hirveä olo. Eilen tein terveellistä tonnikalapiirakkaa, taas aamulla sama olo. Ja aina tulee myös sellainen oksettava olo, tekisi mieli mennä vessaan yrjötä maha tyhjäksi. Onko kohtalontovereita vai olenko ainut kummajainen tässä asiassa? 

Tein nyt aamulla 2x 30 vatsalihasliikkeet ja saman verran selkälihaksia. Oksettaa katsoa nuita jalkoja kun reisissä löllyy vaan läskit, sisäreisissä varsinkin.. Hyi. Kovasti olen jalkaliikkeitä mitä pystyy niin yrittänyt tehdä, toivottavasti ne alkaa siitä kutistumaan. En ymmärrä mikä minua taas on alkanut vaivaamaan, mutta en kyllä iloisin mielin katso kroppaani peilistä, vaikka aiemmin olin nautin elämästä ja ruoasta- asenteella. Ja mieheni tuumasi illalla kun väänsin sitä tonnikalapiirakkaa, että minä pidän meitä liian hyvällä ruoalla, vitsiksi tottakai sen tarkoittu mutta se osui.. Ja sattui. Eli leipominen vähentyy. Vaikka tiedän että ne on terveellisiä, niin olkoon..

Onneksi alkaa nyt tänään se fysioterapia niin saa oikeat liikkeet ja ohjaukset tuohon jalkaan. Ilmottautukaa kaikki samojen aiheiden kanssa painivat niin voi jakaa kokemuksia :)

Mutta, kaikesta huolimatta ihanaa pakkaspäivää kaikille! <3

XOX